Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ρυζόγαλο Ρυζιού με αμυγδαλόγαλο και μέλι


Ρυζόγαλο Ρυζιού με αμυγδαλόγαλο και μέλι

Μου αρέσει να βρίσκω καινούργιους τρόπους να προσφέρω στα παιδιά μου και στον σύζυγό μου βέβαια, γλυκά τα οποία όμως δεν είναι γεμάτα με ζάχαρη και λίπος. Αυτή είναι μία εύκολη συνταγή την οποία βρήκα σε ένα βιβλίο  μαγειρικής για παιδιά και η οποία είναι «σούπερ» γευστική και εύκολη. Η ποσότητα που βγαίνει από την συνταγή δεν μεγάλη, ωστόσο αν σας αρέσει μπορείτε να διπλασιάσετε την ποσότητα την επόμενη φορά. Στην Ελλάδα το ρυζόγαλο είναι γνωστό γλύκισμα και από την στιγμή που ζούμε στην Ελλάδα αποφάσισα να  παραμερίσω την ζάχαρη και να χρησιμοποιήσω το υπέροχο μέλι από τα βουνά της Κρήτης. Στην πραγματικότητα το μέλι μας ήταν δώρο από την οικογένεια του συζύγου μου-ακόμα ένα πλεονέκτημα του να ζεις σε αυτήν την όμορφη χώρα.

Συστατικά

½
κούπα μακρύκοκκο ρύζι
3 ½
κούπες γάλα από αμύγδαλο (εγώ κάνω το δικό μου, την συνταγή  μπορείτε να την βρείτε εδώ
4 κουταλιές σούπας μέλι 
1
κουταλάκι του γλυκού βανίλια
λίγο αλάτι

Οδηγίες

1- Σε ένα μεγάλο τηγάνι ανακατέψτε το γάλα , το ρύζι μέχρι να αρχίσουν να βράζουν.
2- Μειώστε σε μεσαία θερμοκρασία και ανακατέψτε μέχρι να σφίξει το μείγμα μέχρι να αποκτήσει την μορφή πουτίγκας ρυζιού (περίπου 35’)
3- Ρίξτε το μέλι και την βανίλια και κλείστε την θερμοκρασία εντελώς.
4- Γεμίστε 2-4 μικρά μπολάκια και απολαύστε το ή βάλτε τα στο ψυγείο καλυμμένα.
5- Από πάνω μπορείτε να βάλετε σταφίδες, κανέλλα και καρύδια για ακόμα  πιο υγιεινό σνακ.

Εάν δεν θέλετε να δημιουργηθεί πέτσα στην κορυφή του μπολ μπορείτε να τοποθετήσετε μια λεπτή μεμβράνη ώστε να εμποδίσει την δημιουργία της, στα δικά μου παιδιά αρέσει πολύ και συνήθως το τρώνε πριν καν μπει στο ψυγείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου