Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

Πρωινό Smoothie

Ο στόχος σχετικά με το smoothie ΔΕΝ είναι να γίνει ένας παχύς χυμός γεμάτος ζάχαρη.

Αυτό το smoothie έχει πρωτεΐνες (από τα αμύγδαλα και την σκόνη πρωτεΐνης), ένα φρούτο και ορισμένα υγιεινά λίπη. Σε αντίθεση με τα smoothie που είναι γεμάτα από φρούτα και ζάχαρη, το συγκεκριμένο είναι χορταστικό και θα σας δώσει ενέργεια το πρωί. Επίσης μπορείτε να το πιείτε το απόγευμα όταν χρειάζεστε ένα σνακ και έχετε χάσει την ενέργειά σας. Αυτή η συνταγή μπορεί να μετατραπεί και να προσαρμοστεί ανάλογα με την εποχή, αλλάζοντας τα φρούτα ή αναμειγνύοντας περισσότερα από ένα φρούτο, αλλά προσπαθήστε να διατηρείτε την αναλογία σε ένα φρούτο ή 2 μισά διαφορετικά φρούτα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φρούτο από τα ακόλουθα ή δύο μισά που είναι επίσης μια νόστιμη επιλογή:

1 μήλο, 1 αχλάδι, 2 βερίκοκα, 1 ροδάκινο 1 φλιτζ.μούρα, ½ μπανάνα, 1 κούπα πεπόνι κ.λπ. Εάν καταναλώνετε γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορείτε να τα υποκαταστήσετε με το 1/3 φλιτζ. κατσικίσιου ή πρόβειου γιαουρτιού ή με 1/3 φλιτζ. γάλα σόγιας ή αμυγδάλου. Οι εμποτισμένοι σε νερό ξηροί καρποί είναι μια καλή πηγή υγιεινού λίπους και πρωτεϊνών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμύγδαλα, καρύδια ή κάσιους. Εάν αποφεύγετε τους ξηρούς καρπούς, θα πρέπει να προσθέσετε κάποια υγιεινά λίπη που θα σας χορτάσουν και θα τροφοδοτήσουν τον οργανισμό και τον εγκέφαλο σας με ενέργεια. Δοκιμάστε 1 κ.γ βούτυρο καρύδας.

Πρωινό Smoothie (για ένα άτομο)

1 κ.σ. πρωτεΐνη ρυζιού σε σκόνη

1/3 φλιτζ. γάλα αμύγδαλου ή σόγιας

2/3 φλιτζ. νερό καρύδας

1/2 παγωμένη μπανάνα

2 κ.γ βούτυρο αμυγδάλου (ή 2 κ.σ ωμά αμύγδαλα εμποτισμένα σε νερό όλη τη νύχτα)

1 1/2 κ.γ λιναρόσπορο

1 1/2 φύτρο σιταριού (μια χούφτα χόρτα ή βλαστούς γι’ αυτούς που είναι φανατικοί θιασώτες της υγιεινής διατροφής)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου